poniedziałek, 26 stycznia 2009

Kac

Ale zapiłem!
Był chyba Bruner, jakiś cynik i Stirliz. Nie, cynika nie było. Był za to amerykański szpion. Bredził coś o FED i o tym, że poszła plota, jakoby wojna się już skończyła.
Właczyłem radio.
Wyłaczyłem, bo rozbolała mnie głowa. W kieszeni mam kilka banknotów z napisem NBP. To pewnie jakieś nowe, okupacyjne. W drugiej kieszeni leży moja ulubiona przedwojenna złota dycha;-), 10 carskich rubli z podobizną cara Mikołaja, czworak Franciszka Józefa, złota 20-to dolarówka i 10 marek. Też złote.
Wziąłem do rąk gazetę. Rok zdaje się 2009. Przespałem 60 lat, czy co? Przekartkowałem. Na rozkładówce mapa faszystowskiej Europy, ale to chyba dla niepoznaki hitlerowcy zmienili sfastykę na koło złożone z dwunastu gwiazdek. Coś mnie tknęło i wyciągnęłem 20-to dolarówkę. Też miała gwiazdki wokół, tyle, że trzynaście. Zakryłem usta, aby nie krzyczeć z przerażenia - opanowali USA!!!
Skad ja mam w kieszeni złoto?! Chyba jednak był jakiś cynik i razem z tym Amerykańcem coś bredził o Włoszech, ale nie padło ani słowo o Mussolinim, a tylko fiat i money. Przy czym cynik wciskał mi na siłę jakieś afrykańskie krugerrandy, a zezowaty Zorro (był tam Zorro?), krzyczał - Obama, Obama!

Trzeba mi tylko kiszonych ogórków i poskładam to w końcu wszystko do kupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP