niedziela, 14 czerwca 2009

Przemyt, czyli idioci

Z racji mojego rzemiosła czytuje takie cóś jak GW i informacje od Bloomberga. Schemat sensacji wyglad a mniej więcej tak:

Władze prowadzą dochodzenie w sprawie zatrzymania dwóch obywateli, którzy próbowali przewieźć w walizkach z Włoch do Szwajcarii amerykańskie obligacje warte 134 miliardy dolarów

Sołtys zwykle dzieli ludzi na trzy grupy, sprawców, władzę i publikę. Ktoś zakłada, że w jednej z tych grup przeważają idioci;-). Przecież każdy rozsądny przemytnik zaufałby poczcie i wysłałby 247 oddzielne przesyłki. No chyba, że goście byli z przyszłości na historycznej wycieczce i zdziwili się wielce skąd tyle szumu o jakieś drobne w ich walizkach. Stirlitz postawił dukata na to, iż to władze obstawiają, że publika to idioci;-).

Jeszcze lato się nie zaczęło, a już robi się gorąco i ogórkowo.

2 komentarze:

  1. Musze przyznac, ze nie bardzo rozumiem podniecenie prasy. Chyba, ze ktos zrecznie podrobil owe dokumenty. Dla USA jest obojetne kto zakupil obligacje i gdzie one sie znajduja. Inna sprawa z rzadem Wloch, ktory byc moze nalozyl jakies restrykcje na wielkosc kapitalu jaka mozna wywiezc z kraju. Podejrzewam, ze sa to prywatne oszczednosci jakiegos polityka z krajow unijnych zarobione na wyprzedazy interesu narodowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby słońce Peru?-) ZeZorro sugeruje, że to własnie słoneczna Italia odebrała sobie kasę, którą jej ukradziono w ramach opcji.

    OdpowiedzUsuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP