sobota, 9 stycznia 2010

Trzeci król oraz SEO

Zwróciła moją uwagę ostatnio pewna wizyta, wiecie - automaty wychwytują określone wzorce zachowań, jest dla przykładu takie cwane narzędzie pt. gógle statistics, które ma tak wiele opcji, że ich nawet nie mam czasu studiować, ale wiem, że to potężny tool i że moja mała osobista obsesja na temat zbieranych danych wcale nie jest taka jałowa.

Owóż zerknął z wizytą zgadnij kto.


To przypomniało mi moją tezę, że Piotrek Wrzosiński był łaskaw mnie ostatnio dekorować nie tyle z powodu tego, co zrobiłem, ale jak, a właściwiej nawet - czego nie zrobiłem. Otóż powyższy obrazek przypomina mi, że pewne sprawy mają znaczenie. Wielu umknęło zupełnie, w tym panu doktorowi, że starannie omijałem jego nazwiska, mimo - niesprowokowanych - ataków (można u mnie sprawdzić) z jego strony. Otóż nawet reakcyjny ostatni felieton w odpowiedzi na nagonkę ze strony zajadłego duetu doktor-doktorant posługiwał się - świadomie - sugestywnym przekręceniem nazwisk spienionych interlokutorów. Niestety ten niuans uciekł był panu doktorowi i nie docenił jego wdzięku. Skoro odpowiedź nadeszła wielce niesatysfakcjonująca - odmawiająca mi ni w pięć ni w dziewięć prawa sprostowania do moich rzekomo cytatów, poprawiłem tytuł do formy właściwej Wyżnikiewicz, Trystero, CTKJ? Obrazek wyżej jest efektem tej właśnie zmiany. Przypominam, że do tej pory wspomniany doktor nie występował w kontekście mojej strony, był świadomie "odstawiony". Teraz powstaje pytanie, czy - w świetle niesatysfakcjonującej odpowiedzi doktora oraz braku odpowiedzi doktoranta wyciągnąć jakieś wnioski praktyczne? Przecież zasługują na SEO. Zwolennikom zbyt daleko idących spisków od razu wyjaśniam, że nie planowałem tego z góry i przyszło to samo. Więcej - tytuł felietonu został zmieniony na użytek własny, kiedy trzeba będzie odkopać niezałatwioną (z góry wiadomo) sprawę za kilka miesięcy. To się sprawdzało w praktyce do tej pory...


Teraz prośba do wydawcy. Proszę tu umieścić ankietę (jest taki blok w panelu zarządzania) - nie chcę wkładać narzędzi zewnętrznych, skoro są wewnętrzne.

CZY ZROBIĆ NAUKOWCOM SEO?

  • Wyżnikiewicz zasługuje
  • Trystero zasługuje
  • Nie zwracać uwagi
  • Nie wygłupiaj się, przecież to autorytety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP