wtorek, 23 marca 2010

Klucz do sukcesu

Sołtys zobaczył w kalendarzu, że zbliżają się jakieś wybory i w związku z tym zaszył się w bibliotece, aby studiować filozofię. Jednakże matka wszystkich nauk przyprawiła go tylko o ból głowy, który, jak wiadomo, najlepiej leczyć nierozcieńczonym bimbrem w dobrym towarzystwie;-) Już po dwóch szklaneczkach ból głowy u Sołtysa ustąpił chęci do dyskusji, wzmocnionej jadłem i omastą. - Człowieka można eksploatować w różny sposób. - rzekł Sołtys - Tacy Amerykanie, którym bank odebrał dom i samochód, bo stracili prace, a zostały im tylko długi z kart kredytowych, to są biedniejsi, czy bogatsi od typowego Chińczyka pracującego za miskę ryżu, któremu na dodatek dołożono ostatnio ponad 20% do miski- Nierozwiązywalne pytanie wzmogło w nas jedynie apetyt i pragnienie. Strategia bankierów i finansistów z grubsza sprowadza się do eksploracji człowieka z zasobów. W dzisiejszym społeczeństwie istnieje imperatyw do zadłużania się i to wzmacniany medialnie. Permanentne zadłużanie dotyczy nie tylko jednostek, ale i całych narodów. W sumie, to strategia totalnego zniewolenia ekonomicznego bazującego na podwalinie jaką dla pieniądza jest dług. Bankierzy to mistrzowie iluzji. Zamiast wojen i najazdów mamy superinteligentną strategie okradania z pracy całych narodów. No, ale teraz pojawił się kryzys, a właściwie mega szwindel. Dla naszego bańkiera Skrzypka, który nie panuje nad złotym i dla ministra wszechczasów, londyńczyka, (Wz)Rostowskiego, który nie panuje nad zadłużaniem się Polski, ufundowałem okolicznościowy banknot talibowy, tfu wspominkowy, ale pozbawiony iluzji silnego złotego i na dodatek posiadający stały kurs do dowolnej z walut - do pobrania wprost do portfela;-) Ucz się Skrzypek, ucz! Drukarka to sukcesu klucz!


W tym właśnie momencie Muller dostał natchnienia i uduchowienia. Zatrząsł się i krzyżem legł między nogi Sołtysowej, na chwilę otworzył oczy a potem z jego ust wydostało się westchnienie i rzekł był: - Ci którzy chcą się bogacić, wpadają w pokusę i zasadzkę, oraz w liczne i szkodliwe pożądania. One to pogrążają ludzi w zgubę i zatracenie. Albowiem korzeniem wszelkiego zła jest chciwość pieniędzy. - po czym westchnął raz jeszcze i zasnął snem sprawiedliwego. - Ja pier*ole! Apokalipsa to za mało, to jest Armagedon! - wykrzyczała Sołtysowa i wyszła. - Naczytała się Urbasia, czy co? - pomyślałem.

Możliwe, że jakieś siły nieczyste chcą wywołać wojnę i zakończyć w ten sposób kryzys. Podobno Amerykanie na wyspie Diego Garcia na Oceanie Indyjskim zorganizowali składy bomb do rozbijania bunkrów i raczej na równanie z ziemią Himalajów się nie zanosi. Chiny wykorzystają zapewne atak na Iran do swoich celów. Mam wiadomość dobra i złą. Będzie to koniec kryzysu i zapewne początek III Wojny Światowej.

Na giełdzie ciągle wzrosty. Zastanawia mnie, że fakty na które normalni ludzie zwracają uwagę i które powinny pociągnąć giełdy w dół są ignorowane, a byle pretekst powoduje wzrosty. Ostatnio obamowe reformy, które obciążą budżet kolejnym długiem znów pchnęły giełdę do wzrostów i to o całe 0.4%;-). Giełdowi aktywiści, bankowi moralizatorzy i samozwańczy zbawcy świata nagle chcą robić ludziom dobrze i zarobić na ich g(ł)odne emerytury. Się porobiło! W poniedziałek Dow Jones i Nasdaq ustanowiły nowe maksima. W odpowiedzi na to, w piątek;-) Londyn wydoił kogoś z naszych rodzimym rekinów finansowych i przy okazji obskubał płotki. KNF wszczęła śledztwo, chociaż już i tak wiadomo, że niczego nie wyśledzi, a Ministerstwo Finansów podało, że przyspieszyliśmy osiągając prędkość zadłużania do 21,2 mld zł na miesiąc. (Wz)Rostowski chce pobić swój własny rekord, a ludzie od tej prędkości i rosnącego długu dostają torsji. W związku z tym oczekiwany jest kolejny wzrost, wzrost akcji firm produkujących Aviomarin, tfu Petroinvestu;-) Inwestorom i obywatelom należą się w końcu jakieś halucynacje i to bynajmniej nie po samogonie;-)

PS. Nie mogłem sie oprzeć - emerytura wg yulu ;-)



8 komentarzy:

  1. Poczytałem sobie trochę Urbasia. Można się przestraszyć. Z drugiej strony to mam mętlik w głowie co może się wydarzyć.
    1. wojna Chiny-Rosja
    2. wojna Chiny-USA
    3. uderzenie asteroidy w ziemię
    Czego się bać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia powiedziałaby - Bój się Boga!

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja ciotka ze wsi jak miałem kilka lat mówiła mi nieraz ty antykryście !
    A to z tego powodu że będąc po lekturze SF bajałem co nieco o kosmosie i kosmitach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwaizdowski popełnił był (w bieżącym artykule):
    Co zatem zrobić skoro USA stają się coraz bardziej socjalistyczne, a CHRL coraz bardziej kapitalistyczna? Trzeba sięgnąć do sprawdzonych metod stosowanych onegdaj przez miłujących pokój przywódców Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich: zagrozić wojną! Dlatego USA zwiększyły dostawy broni na Tajwan, a Prezydent Obama spotkał się z Dalajlamą. A żeby nie było żadnych wątpliwości, Pan Ambasador Huntsman stwierdził, że chiński wzrost gospodarczy może zostać udaremniony przez wzrost cen ropy „spowodowany wojną na Bliskim Wschodzie”!!! A niby kto miałby tę wojnę wywołać? Wychodzi na to, że „niezwyciężona armia czerwona”. Och pardones! Oczywiście amerykańska!

    Wygląda na to, ze nie tylko Urbasie (i ja;-) widzą na horyzoncie zbliżająca się wojnę. Zauważył ją również imć Gwiazdowski, z którym raczej się nie zgadzam w poglądach niż zgadzam. Teraz nie wiem, czy mam się się cieszyć, że znaleźliśmy punkt wspólny, czy smucić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek tytułowy wpisu był dla mnie intrygujący.
    Wydrukowałem "piniondz" jak "Łysol" a natchnienie przyszło samo ;-)

    http://foto-host.pl/images/15emeryt000.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie na temat, ale ku przestrodze

    http://tiny.pl/hgfj4
    http://wiadomosci.onet.pl/1604922,2677,1,1,bez_sladu,kioskart.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, i mam taką nadzieje, że w końcu Iran przypierdoli atomem w Izrael i będziemy mieć problemy z głowy. O co ta cała walka jak życie takie krótkie to ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP