piątek, 9 września 2011

PKW(N), czyli nowe wcielenie komunizmu

Twowarzysz Stalin zwykł mawiać, że nie ważne, jak kto będzie głosował, ważne, kto będzie liczył głosy.-) PKW(N) postanowiła policzyć głosy jeszcze przed głosowaniem i poprzez skrupulatne liczenie głosów poparcia ukręcić łeb kilku śmiałym komitetom wyborczym, którym zachciało się list krajowych. Nie dla psa kiełbasa, rzekł był szef PKW(N) - trzeba fałszować wybory, tfu utworzyć nam rząd jedności narodowej, czyli głosowanie jedynie na bandę czworga i jej palikotowe i kasa jest najważniejsza, mutacje.
Tymczasem Sąd Najwyższy, albo nic nie wiedział o sprawie, albo wytycznych nie dosłał od rządu, tfu z Brukseli, albo łapówka nie dotarła na czas, a może napił się bimbru i w poczuciu zwykłej ludzkiej przyzwoitości stwierdził był iż konstytucyjne prawa obywatela nie mogą być ograniczane przez nadmiernie restrykcyjną metodę oceny prawidłowości wpisów w wykazie osób popierających - tu: utworzenie komitetu wyborczego wyborców, a w innych przypadkach - kandydatów do stanowisk, które na mocy Konstytucji obsadzane są w wyborach bezpośrednich. 

- No do czego to doszło - złorzeczył Sołtys testując przy okazji Wyboromat imć Piotra z Tajwanu. - Jeszcze się okaże, że prezydent Komoruski w bulu będzie musiał przesunąć wybory(?) na listopad, a tam ciemno wszędzie, głucho wszędzie, czyli będzie dupa! Ani śladu po zieleni, bo to przecież jesień i co najwyżej  ludziom rzuca się w oczy złoty kolor.-) Zamyśliłem się, zaczęło mnie coś ssać w dołku i jakby od niechcenia napełniłem sobie szklankę orzechową nalewką i spróbowałem wypić to jednym haustem. Nie dało się i zakrztusiłem się niczym szef PKW(N)u, gdy dowiedział się iż Nowy Ekran zawiadomił prokuraturę o przestępstwie popełnionym przez PKW(N)! No i co teraz pokażą libijskiej delegacji, jak z demokratycznych wyborów robi się farsę? A może im chodziło, aby do Libii przenieść ów mechanizm. Korwin Mikke wyjaśnił był, że być może intencja Ustawodawcy była WŁAŚNIE TAKA: by OKW mogły, najzupełniej dowolnie, nie dopuszczać do wyborów dowolnych partyj! 

- Nie rozpraszać się i nie rozglądać na boki. Wracamy proszę szanownych obywateli do PRLu, z tą różnicą, że teraz macie do wyboru aż cztery partie a zamiast cenzury ustawę o cyberterroryzmie;-) zaśmiał mi się w głowie Stirlitz. - No i zmieniła się nazwa przewodniej partii w POlsce.-) - Chyba znów trzeba znów będzie wyciągnąć maszynę do powielania kartek na cukier - pomyślałem,  - a tutaj jak raz Sołtys pozbył się całego zapasu cukru i drożdży.-) A wszystko przez ten październik, komunistów i ich rewolucje, która, jak każdemu wiadomo miała jednak miejsce w listopadzie.-) Ci to nawet na dacie potrafią ludzi oszukać. - Ja cię perd... wot zagwozdka co teraz będzie? - i dla uspokojenia skołatanych nerwów znów nalałem sobie orzechówki, a Sołtys od niechcenia podrzucał do góry i łapał złotą przedwojenną dwudziestozłotówkę.

- A gdyby tak - zagadnął mnie tajemniczo Sołtys - wybory odbyły by się 19 stycznia, to mielibyśmy ładną rocznicę i podtrzymanie świeckiej partyjnej tradycji.-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP