poniedziałek, 29 kwietnia 2013

A ja was skreślam.-)

Ze szklaneczką bimbru wyjrzałem na podwórze i na ciągnącą się za brama drogę. Dwóch emerytów podtrutych korporacyjną wódką zataczało się na drodze, aż w końcu jeden z nich nie wytrzymał i zwrócił wszystko do pobliskiego rowu.- Co za czasy - pomyślałem - żeby tak porządnego emeryta nie było na bimber stać. - да,да, ты ничего не понимаеш! - odpowiedziała mi z telewizora Masza, którą właśnie oglądała Sołtysówna z małym szpiegiem. - Coś ze mną nie tak - pomyślałem raz jeszcze i napiłem się bimbru ze szklaneczki. Smak ostatniego Sołtysowego wynalazku, bimbru na żołędziach rozchodził się po ustach, a generowane przez niego ciepło po całym moim ciele. - Za słodka - w końcu znalazłem ta małą sołtysowa niedoróbkę i za szelmowskim uśmiechem spojrzałem na zagrodę Sołtysa z której w moim kierunku podążał Sołtys. - No i jak? - zapytał - Za słodka. Takiej za dużo nie wypijesz, bo mdli - odpowiedziałem. -Dupa z ciebie a nie tester. - Zawyrokował Sołtys - No to ja ciebie per.lę. - zasugerowałem z uśmiechem - No to ja ciebie skreślam. Na początek na dwa tygodnie, bo mi się córka skarżyła, że nic nie robisz, tylko tą żołędziówkę pijesz. - Wtedy przypomniałem sobie, ze Sołtys zlecił mi analizę chemiczną tego bimbru, a ja, jak zwykle, zacząłem od analizy smakowej,-) która wykazała za dużo cukru. - Za dużo cukru - próbowałem bronić swojej tezy, niczym Gowin przed Tuskiem, ale Sołtys był nieubłagany. - Trzeba będzie wrócić do tej gorzałki, którą Sołtys zaprawiał bukwicą - pomysł Sołtysa, aby zostać o suchym pysku zupełnie mi się nie spodobał. A teraz na dodatek się taki w narodzie taki mod nastał, że jak ktoś powie tylko, że to pier..li, to zaraz go skreślają. Najpierw tak powiedział zajączek i lew go skreślił z menu, potem coś tak pier..lił Gowin i Tusk go skreślił, dalej ktoś pier., tfu, puściła uszczelka i poleciała Oliwa Piotrowska, co zagrała pięknie na cymbałach, tfu pianinie,-) a na koniec za odrobinę cukru, skreślił mnie Sołtys i wstrzymał darmową dostawę jednego z trunków. Chyba mu podkop do piwnicy zrobię, -) albo uwiodę córkę., oops! wróć, bo jego uwiedziona córka siedziała razem z jakimś szkrabem przed telewizorem. - Coś mi się czasy poplątały - pomyślałem. Patrzę tak na nią i na ten telewizor i im bardziej parzę, tym bardziej widzę PRL i jedynie słuszną przewodnią rolę naszej Partii,-) do przebywania w której nie wystarczy publiczna samokrytyka.-) Ciekawe kiedy pojawi się dwudziesty stopień zasilania i brak cukru w sklepach. No zupełnie mi się od tych żołędzi we łbie miesza.-) To chyba znak od nieba, że niedługo mają skreślić Tuska. Na razie nie zapadła tylko decyzja, czy skończy on jak Kadafii, tfu Buzek i gdzieś wyląduje, czy też rozbije się samolotem, tfu rozbije partie.-)

- Samolot, samolot - odezwał mi się w głowie Stirlitz. To chyba był ten, który ostrzelano nad Syrią rakietami. Na razie ostrzeliwują jedynie rządowe dostawy, ale co to się stanie jak zaczną ostrzeliwać te od Amerykanów dla Alkaidy? Znów trzeba będzie kogoś skreślić.-) A może zaczną skreślać Hiszpanię i Włochy. Na razie ktoś skreśla dochody z podatków w Polsce dla (Wz)Rostowskiego. Pewnie to zima. Znów jak w PRLu, władza chce dobrze, ale przeszkadzają jej cztery żywioły - jesień, zima, wiosna i lato, które powodują rosnące bezrobocie i wykluczenie. Teraz za wykluczonymi, szczególnie tymi z niemieckiej (anti)faszystowskiej organizacji zadba Kalisz, który podobno wybrał się do Berlina i tam promuje hasło - Twój dom Polska. No jeszcze by mi tego brakowało, jakby na głowę zwalił mi się Brunner z rodziną, a tu nawet nie na czego się napić.-) Nic tylko stawiać kosy na sztorc i rze.., tfu, skreślać.-)






10 komentarzy:

  1. Nieoddestylowane "zanieczyszczenia" bimbru zawarte sa także w "szlachetniejszych" trunkach takich jak koniak, whiskacze...
    Dobry bimber z owoców i zboża ma zapach zblizony do wymienionych szlachetnosci.
    Przypomniec nalezy ze zdaniem sadu najwyzszego wyrabianie bimbru nawet na wlasny uzytek jest karalne .
    No coz , zabranic mozna absolutnie wszystkiego. I co z tego ? Smacznego

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wolno nawet własnego wina destylować. Ciekawe czy można sprzedawać destylatory, w końcu to urządzenia do popełniania przestępstw?
    Niedawno dowiedziałem się od uprzejmego policjanta, że nie wolno myć samochodów na własnej działce. Na razie w W-wie tylko pouczają, ale jak się zawieruszy na tereny domków jednorodzinnych jakiś Strażnik SM, otrzymam mandat, bo takie dostali dyspozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. "nie wolno myć samochodów na własnej działce"

    taa... "własnej". Dziura w ziemi-pozwolenie, mycie auta-nie wolno, budowa szopy albo płotu-pozwolenie, woda z deszczu-opłata, podatek od nieruchomości...itd

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja od lat skreślam konsekwentnie wszystkie nazwiska na listach wyborczych, tak lokalnych jak i krajowych. W zależności od nastroju czasem na karcie dopisuję wyjaśnienie w stylu "żaden się nie nadaje - brak elementarnych kompetencji i oczekiwanej postawy moralnej". W rewanżu, telewizor próbuje mi wmówić że mój głos jest nieważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaj łaskę pańską. Damy ci zezwolenie na to, co jeszcze niedawno było twoje, ale ci to ukradliśmy.-)

    Władza w swojej zasadniczej materii zawsze jest złodziejem czyjejś wolności i własności. Władza jest dla twojego dobra, a więc dobro szybko ukryj gdzieś przed jej zachłannym wzrokiem, bo jak nie to zaraz będzie podlegać cypryzacji, tfu cyfryzacji.-)

    OdpowiedzUsuń
  6. można ich skreślić w inny sposób

    http://miziaforum.wordpress.com/2013/04/28/instrukcja-jak-z-zusu-wyciagnac-wszystkie-skladki-formulaz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki transfer nie ma głebszego sensu, a przynajmniej do Niemiec, bo to jest przelewanie z dziurawego wiadra do nieco mniej dziurawego. Niemcom ich system emerytalny również się nie domyka, ale (na razie) ratuje ich nieco emigracja.
      Obecny system w ZUS i bez transferów zawali się za kilka lat

      Usuń
    2. Miziaforum, to taki prowadzony przez Niemców polskojęzyczny blog, który ma im zapewnić napływ ludnosci słowiańskiej, szybko poddającej sie germanizacji. Tymczasem Niemcy islamizuja sie i zalewa ich turecka masa, słabo integrujaca się z niemieckim ludem.-) Polacy do Turków nic nie mają (od czasu, gdy wyjasnili sobie co nieco pod Wiedniem.-), to dlaczego wspomagać Niemców, aby zatrzymywali ten turecki pochód?

      Usuń
  7. http://kefir2010.wordpress.com/2013/05/05/unia-europejska-chce-zakazac-nasion-naturalnych-glosowanie-6-maja/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/znikanie_pszczol_a,p2001528818

    OdpowiedzUsuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP