środa, 3 kwietnia 2013

O małych ludziach i demokracji

- Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca. Oszust intelektualny. Ideologia tych panów, to jest to, żeby w Polsce zapanował 'socjalizm z ludzką twarzą' . To jest widmo dla mnie zupełnie nie do zniesienia. Jak jest potwór, to powinien mieć twarz potwora. - Przeczytałem i zastanowiłem się, po czym nalałem sobie bimbru do szklanki. Upiłem trochę i nalałem sobie raz jeszcze, po czym westchnałem. W Polsce tak kilka procent osobników, w tym większość widywanych w telewizji i słyszanych w radio powinno mieć twarz potwora. Ot choćby eksperci i nasze OFE, przy których zakup PZU za pieniadze PZU wydaje się być szczenięcym wybrykiem. Kiedyś być może przyjdzie czas, by powiesić za OFE, tfu, by zawiesić OFE.-)

Prym wśród obrońców OFE wiódł swego czasu imć Balcerowicz. Jak zawsze w każdej wojnie i rewolucji, potrzeba dostatecznie duzo idiotów, albo dostatecznie dużo pieniędzy. Tutaj zdaje mi się, że wystarczyły pieniądze, na które zrzucili się wszyscy przyszli emeryci, którzy zamiast emerytur pod palmami wsparli Forum Obywatelskiego Rozwoju Leszka Balcerowicza, które dostało ponad milion złotych od właścicieli powszechnych towarzystw emerytalnych, tfu sponsorów.-) W podobnym do Leszka B. tonie wypowiedzieli się eksperci niezależnego (od obywateli) Instytutu Badań Strukturalnych, imć Marek Góra, jeden ze współtwórców reformy emerytalnej, Agnieszka Chłoń-Domińczak, ówczesna wiceminister pracy, która zajmowała się wdrażaniem tej reformy, szef instytutu Marek Bukowski, oraz zupełnie niezależny,-) Janusz Jankowiak. Ich sponsorem (młoda, atrakcyjna, szczuplutka szuka interesującego sponsora:) była Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych, która zasponsorowała, tfu zatrudniła na swoją prezes Ewę Lewicką, byłą członkinią prezydium Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność”, a potem wiceministrem pracy i pełnomocnikiem rządu Jerzego Buzka ds. swojego zabezpieczenia społecznego, tfu reformy zabezpieczenia społecznego. Od tej wyliczanki aż zabrakło mi bimbru w szklance. Nalałem sobie kolejna szklankę i wypiłem zdrowie Jerzego Hausnera, którego zasponsorował ING, tfu był członkiem rady nadzorczej ING Banku Śląskiego, własciciela jednego z OFE, który swego czasy twierdził był iż próby likwidacji OFE uzależniają materialnie obywatela Hausnera, tfu obywateli od państwa i otwierają drogę do rządów autorytarnych. Aż zakrztusiłem się i pomyślałem, że ten zwyczaj pędzenia bimbru tez chyba miał swoje korzenie w reformie emerytalnej.-) Tak oto, dzięki pieniądzom odciąganym ze składek przyszłych emerytów powstała struktura, która żywi, karmi, sponsoruje i wspiera różnymi sposobami małżonków, dzieci i krewnych rodzin niezależnych ekspertów oraz zagranicznych właścicieli OFE, z których większość jest zarejestrowana na Bermudach, ale strumień kasy od polskich emerytów hojnie wspiera takie dziwy jak amerykańskie Amplico, brytyjskie Aviva, holenderski Aegon, niemiecki Allianz, francusko szwajcarski Axa itd. Jednym słowem granda polityków uchwaliło prawo, iż to państwo kradnie pieniądze obywatelowi, aby wpierać finansowo bandę złodziei, tfu potencjalnych inwestorów z Zachodu.-)

Jak to sie od tego bimbru miesza człowiekowi dobro i zło w głowie, że już nie widzi owych szczytnych celów reformy emerytalnej.-) Napiłem się i wzniosłem oczy ku niebu, aby siły wyższe ochroniły mnie i wszystkich Polaków od takich obrońców demokracji i niezależności materialnej obywateli, bo inaczej wszyscy pójdziemy z torbami. Dotychczas na wsparcie i sponsoring różnego rodzaju poszło jakieś 18 mld złotych, zaś zysk włascicieli OFE, którzy w ponad 95% są osobami zagranicznymi wyniósł był ponad 20 mld złotych. Łącznie ponad 38 mld złotych zapłacili Polacy za to aby ich emerytury były mniejsze. Specjaliści z Banku Światowego od samego początku po cichu twierdzili iż najważniejszym celem reformy emerytalnej było zmniejszenie przyszłych emerytur Polaków. Podobnie jest teraz z promocją przyjęcia euro w Polsce, której jedynym celem jest zamiana zielonej wyspy w Cypr, o czym pisał był imć ZeZorro.-) Dlatego każdy, kto promuje przyjęcie euro przez Polskę jest potencjalnym, przyszłym złodziejem, który wyczyści Ci kieszeń, po czym wytrze sobie gębę frazesami o wolności i demokracji. Demokracja ma bowiem to do siebie, że nie ma w niej ludzi zbyt małych, by nie mogli innym szkodzić.-)

7 komentarzy:

  1. Nie zapominajmy o wolnej prasie, ponad 20% akcji Agory mają OFE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nalezy spodziewać się spadków cen.-)

      Usuń
  2. W 2005 roku w "Peryferyjny Kapitalizm Zalezny" dokladnie opisałem ze skutkiem reform jest wylacznia narastanie długu publicznego czyli okradanie Polakow przez zachodnia oligarchie. Otrzymalem sporo Email-i . Generalnie cenne uwagi i spostrzezenia. Kulturalni i obyci ludzie ze swoim zdaniem.
    Jednak zostałem poczetowany tez potezna wiazka napastliwych , wulgarnych wscieklych grozb jakim to ja jestem idiota, palantem i skur....em ze zadam zabrania ludziom uciułanych oszczednosci.
    Rzuciło sie w oczy ze napisał to zupelnie inny "czytelnik". Wiec ustalilem kto to napisał. Zgadnijcie kto pisze takie rzeczy w godzinach pracy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracownik nbp lub mf, są na liście naszej prenumeraty
      ew. bondaryki, ale wątpię
      czy zgadłem panie sherlocku?

      Usuń
  3. Nie na temat, ale szybkość przepływu przede wszystkim.

    http://wolnemedia.net/gospodarka/rewelacje-dobrze-poinformowanej-osoby-z-banku-swiatowego/#.UV18tmkyEHM.facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Cel to zysk firm a nie zmniejszenie emerytur. To zmniejszenie to ewentualny skutek. Tak dla porządku.

    OdpowiedzUsuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP