wtorek, 22 lipca 2014

Malezyjskie latawce, czyli strzelanie w ukraińskie niebo

Wojna nie wojna, a bimber siać, orać i zbierać trzeba, nie mówiąc już o jego oczyszczaniu.-) I jak tak się już człowiek zapracuje, to z nawału tych szpiegowsko-przemytniczo-bimbrowniczych spraw rzadko nos swój wychyla. Teraz, jak już swąd propagandy zbytnio podrażnił moje oczy, popłakałem się byłem, najpierw ze wzruszenia, a potem ze śmiechu.  Wzruszyła mnie nadzwyczajna troska polskawych władz, którzy aby mnie nie oślepiło,-) zachodzące słońce demokracji (łącznie z naszym Słoneczkiem Peru) mój wzrok kierują jak mogą na wschód. Cynik wtedy popatrzył na mnie i sprostował był, że może i na wschód, ale tak jakby bardziej na północny.-) Ech tam Waszmości Cyniku! Albo to Ty jeden jesteś ZeZowaty?! Każdemu od świecenia żarówką po oczach wzrok zaraz ucieka u nieodpowiednim kierunku.-)

Ale to bywają jeszcze prostolinijni, lub ja mawiał był Józio Słoneczko, pożyteczni id.., tfu inteligenci,-) którzy to swoje IQ zamiast dzielić, biorą część wspólną. No to i nie dziwota, że im potem wychodzi 3i4,-) a na dodatek krzyczą - Dość tego szaleństwa!



No z tym bym się nawet był i zgodził - dość szaleństwa, tyle, że kto to dzisiaj jest psze państwa normalny? Nie tolerujesz pedo.., tfu homofobi,-) no to normalny nie jesteś, głośno wyrażasz swoje uwagi co do tego, że kobieta i mężczyzna różnią się od siebie, to do gender i innych świętych,-) już widać, że to normalne nie jest. No bo czy to normalne jest, aby taki 3i4, a może nawet i sam Klos, HansKlos, chciałby aby nie robiono z niego Murzyna, tfu kretyna, tfu inteligentnego inaczej? No bo od tego globalnego ocipienia, to się ludziom zwoje mózgowe palą i oni już nic innego tylko powtarzają jak mantrę - terroryści na Ukrainie, a teraz jeszcze dodają - zestrzelili Malezyjczykom samolot. Ci Malezyjczycy to mają jakiegoś pecha, za którego na mój nieco pijany rozum i już czerwony nos całkiem nieźle płacą i to w nowiutkich, wydrukowanych na świeżo l(d)olarach.-) Na dodatek, jak pokazywał mi nagranie z telewizji Sołtys, Malezyjczycy mają we zwyczaju trzymać paszporty na kupie, szczególnie, gdy już wysypią się z zestrzelonego samolotu.-) Nie zdziwiłbym się i temu, gdyby okazało się, że przed wypadnięciem ciał z samolotu obskoczyły ich strzygi i wypiły krew. No bo Ruskie (strzygi) tak mają, jak kiedyś Żydzi - piją krew! Najchętniej malezyjskich radżych.-)


Terroryści na Ukrainie są tak samo, jak w czasie Powstania Warszawskiego. I tu i tam nagle pojawiła się ich cała masa. Wystarczy, że nie dasz się ograbić i nie pozwolisz zastrzelić swojej siostry czy dziecka a już jesteś terrorystą. Najczęściej palestyńskim, ale teraz również po pewnej wiośnie, arabskim, albo nawet i ukraińskim.-) No bo gdyby tak to u nas był Majdan i jakiś tam Patroszenko przerobił by 1/3 Polaków na terrorystów, to co wtedy? Czy starczy nam odwagi, choćby 3i4, aby krzyczeć - Dość tego szaleństwa! Czy może wtedy raczej znów mnie ktoś zapyta - Szpiegujesz dla Polski czy dla Łubianki?



Tutaj zatrzymałem myśl i napiłem się bimbru. Spodobało mi się i znów się napiłem,-) a wtedy Brunner i Stirlitz zaczęli śpiewać Ave Maria, a mi po jeszcze jednej szklance bumbru zdali się być niczym Kant - pełni jakiejś wzniosłej idei a jednocześnie prowincjonalni i kresowi zarazem, z Kaliningradu, Königsbergu a może nawet i z Królewca. Raptem przestali śpiewać i zaczęli wdrapywać się na starą snopowiązałkę Sołtysa z której jak zeznała na następny dzień Sołtysowa Stirlitz zestrzelił ukraiński, tfu malezyjski samolot. Byłem tam chyba, bo pamiętam jeszcze głuchy łomot i ciemniejące mi nad głową niebo z którego co rusz wychylała się głowa a to córki Sołtysa, a to mojego psa Szarika i tylko nie pamiętam, która z głów mnie tak namiętnie całowała.




13 komentarzy:

  1. Nie mozna tez wykluczyc kary bozej bo samolot przewozil specjalistow od AIDS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak przez chwilę myslałem.-)

      Usuń
    2. Teraz Putin będzie miał przeciwko sobie całe lobby cwelowe – już po nim :)

      Płakać nie będę – za Smoleńsk im się należy.

      Usuń
    3. tzn. kogo chcesz karać. Mieszkańców Odessy, pasażerów Boeinga? Wieśniaków z wiosek w Donbasie?

      Usuń
  2. KTOS zmienił kurs samolotu z bezpiecznego na taki ktory przebiegał nad strefa konfliktu. "Bad intention"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodać należy, że w strefie konfliktu lotnictwo walczy z obroną przeciwlotniczą na ostro. Zatem JEŚLI separatyści mają rakiety dalekiego zasięgu, to na niebie od czasu do czasu powinna pojawić się rakieta zmylona przez obronę pasywną samolotu bojowego. Jest to problem niezależny od możliwości rozpoznania swój-obcy przez separatystów.

      Bo do tanga trzeba dwojga...

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz jest wart tysiąca słów przeto wklejam próbkę zachowań naszych banderowskich braci:

    https://www.youtube.com/watch?v=SbeUmpQ_4nU
    https://www.youtube.com/watch?v=H4dJRnI-X8Q#t=3m20s

    Znane są obrazki z wnętrza budynku, gdzie próżno szukać zielonego ludzika, ale za to znajdzie się nawet uduszoną ciężarną kobietę. A za co? Mowi się, że to było demonstracja "separatystów", ale coż to mógł być za separatyzm. Nowy rząd skasował drugie języki urzędowe i każe się każdemu obywatelowi kłaniać Banderze. Trzeba przyznać, że taka postawa motywuje do protestów.

    Chciałem też wkleić filmik z banderowskimi gimbusiarami zapowiadającymi co czeka nieprzystosowanych w Wielkiej Ukrainie, ale filmik został już zdjęty za "mowę nienawiści". Moim zdaniem zdjęcty nieporzebnie bo obserwacja banderyzmu "którego nie ma" jest pouczająca.

    Cieszy mnie, że robisz aluzje do Polski. Bo to nie jest tak, że gdzieś giną dzikusy. Nasz rząd z premedytacją zabija dzikusów ręka w rękę ze spadkobiercami rzezi wołyńskiej. Jest to moralny Rubikon. Scenariusz może być np. taki, że kilka milionów banderowców zasiedli wschodnią Polskę. Czemu mają nie zasiedlać gdy na Ukrainie bieda a polski rząd da na zasiedlenie? Państwo Ukraińskie, choć biedne, to zostanie uzbrojone po zęby przez NATO. I co wówczas poczniemy my? Zdamy się na jednostkę Grom, która na dobrą sprawę nie wiadomo komu służy? Na misjonarzy z Afganistanu? Misjonarze czuli się komfortowo w KTO walcząc z pastuchami. A czy będą chcieli bronić jakiegoś miasta jak ci separatyści na wschodzie? Nie sądzę. Bronić będziemy musieli jak zwykle my.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak działa. To wklejam dziewuszki. Proszę się zastanowić jaki sens jest podgrzewanie podobnej ideologii gdy 30% populacji kraju to "moskale".
      https://www.youtube.com/watch?v=7H8eWna3qxA
      Jakoś wymordowanie Polaków na Wołyniu nie spowodowało, że zachodnia Ukraina zamieniła się krainę mlekiem i miodem płynącą.

      Usuń
  5. Się pogubiłam w tym wywodzie i stronach popieranych lub nie.
    Z Ukraina mamy różne karty - raz my robimy im kuku (dawno), raz oni nam (kilkadziesiąt lat temu), ale prawdą jest, że są pewnego rodzaju zaporą między Nami a Niedźwiedziem. Głupotą byłoby tej naturalnej zapory nie popierać, gdy w niedżwiedzim kraju jawnie się mówi, że trzeba z powrotem wziąć pod skrzydła wszystkie kraje, które kiedykolwiek były zagrabione. Co ma niby stanąć na przeszkodzie, gdy moloch jest bankrutem pozbawionym już złóż naturalnych (ropę i gaz kupują).
    Jak się okazało samolot malezyjski zestrzelony był celowo, z premedytacją, a znalezione przy pasażerach dobra miały zasilić kasę małych niedźwiadków.
    Przy okazji okazało się, że jesteśmy w światowych rankingach daleko, daleko za Malezją. W sprawie ich samolotu powstała międzynarodowa komisja lotnicza, nie to co w sprawie śmierci jakiegoś rządu mało znaczącego kraiku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla zrównoważenia oficjalnej propagandy polecam codziennie aktualizowane wiadomości z drugiej strony barykady (za rzetelność nie ręczę, ale po coś każdy ma swój rozum)
    http://adnovum.neon24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą, bez podjęcia jakiejkolwiek dyskusji, bez podania jakichkolwiek argumentów, zezowaty zbanował mnie na swoim zezowatym blogasku. Skasował też mój wpis, praktycznie natychmiast po jego opublikowaniu, widać cały czas waruje przy kompie...

    Cóż takiego strasznego napisałem ?

    Napisałem że od 10.04.2010 r. byłem świadkiem na jego blogu zadziwiającej przemiany zezowatego, przemiany z wroga kremla (jego odsłuchy smoleńskiego filmiku) do osoby nienawidzącej zachodu i liżącej anus putinowi.

    Wspomniałem, że ta przemiana oznacza albo szaleństwo zrodzone z nienawiści (zrodzonej z kolei z szaleństwa teorii spiskowych) albo oznacza zdradę, judaszostwo, jurgielt w służbie kremla.
    Zasugerowałem, że choroba zezowatego może mieć swoje źródło w tak mrocznych kreaturach jak niejaki joker ( z którym zezowatyj zwąchał się lata temu na blogu Kuczyńskiego), który jako były moskiewski rezydent do dziś zamieszcza swoje wielkorusko-faszystowskie ekskrementy na blogu pana Piotra.

    Na koniec miałem czelność zamieścić link do genialnego ROSYJSKIEGO filmu, filmu którego zrozumienie jest kluczowe dla przetrwania ludzkiego gatunku.
    Widzimy NAOCZNIE, bez chorobliwego zeza, że i w Rosji żyją mądrzy i dobrzy ludzie, skoro potrafili pokazać prawdę o całej ohydzie, psychopatii współczesnych władców.

    Dlaczego więc takie persony jak zezowatyj, zaślepione mamoną lub szaleństwem, widzą faszyzm tam gdzie jest go 1%, a uparcie, zawzięcie, ZEZOWATO, nie chcą widzieć faszyzmu tam gdzie jest go 100% ?!

    ''Szczurzy król'' PL:

    https://www.youtube.com/watch?v=IOcV-3tCm3U

    ps. film ten dedykuję nade wszystko kurwinistycznej swołoczy, bo ta technologia szczurzych królów, cysorzy, carów putinów to ich naczelna idea.

    ps2. ten wpis jest też testem dla szpiegującego tu Hansa Klosa.
    zezowatyj test oblał z kretesem, jak zachowa się Hans ?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @3i4
      Kto to jest „kurwinistyczna swołocz”?

      Usuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP