czwartek, 16 października 2014

H..j,dupa i kamieni kupa


H..j,dupa i kamieni kupa, czyli jak zajumać 200 tys euro. Jednym słowem, ktoś nas wkręca, tym razem nie za pomocą czekoladowego "ożeł morze" ale sprężynki scew.pl

Który tam chce się za pomocą owego gniota wyskoczyć z państwa, które istnieje tylko w teorii do Brukseli?




Jeszcze chwila i nowe logo Polski to będzie Koziołek Matołek z podróżnym tobołkiem szukający nie Pacanowa ale Wysp Brytyjskich.-)

PS.
Otrzymałem oto taki list:
[..]
Uprzejmie proszę o usunięcie pliku „ja_pierd.jpg” (w załączeniu) z postu „H..j,dupa i kamieni kupa” z dn. 16 pażdziernika 2014 r. zamieszczonego na  blogu hansklos.blogspot.com. Jestem autorem przedmiotowego wizerunku herbu RP, opublikowanego w 2011 roku na stronie www.jakiznaktwoj.pl/herb. Grafika „JA PIER**OLE” jest nieuprawnioną ingerencją w treść i formę utworu i stanowi naruszenie moich osobistych praw autorskich.[..]
A. B.


 No i usunąłem, 2/3 rysunku. Teraz czekam, aż imć A.B. wymaże internet gumką.

6 komentarzy:

  1. Mamy wiec nowe godlo Generalnej Guberni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałem opinie ściemniaczy mówiących, że logo musi kosztować, bo to błysk geniuszu, a jak wiadomo geniusz kosztuje :) Tymczasem firmy prywatne za swoje loga, znaczki, ikonki itp. nie płacą wielkich sum. Widocznie inaczej wyceniają geniuszy. Ciężkie jest życie geniusza. Geniuszy tak wielu, a państwo jedno. Może niech każdy samorząd postara się o własne logo? Sądząc po tej sprężynie nie trzeba specjalnego talentu plastycznego - tym lepiej - po co dyskryminować geniuszy którzy nie potrafią rysować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Znana mi duża firma z branży produkcji materiałów budowlanych problem loga rozwiązała w ten sposób, że zaoferowała pracowniom w tym wyspecjalizowanym możliwość wysłania im propozycji loga. Odpowiedziało kilkanaście firm z branży. Za logo, które wybiorą zaoferowali 20tys. PLN netto. Graficy wykonali pracę, nie wiedząc czy ich propozycja zostanie kupiona. Z drugiej strony logo nie kupione pozostawało ich własnością i mogli je dostosować do następnego klienta.
      Zleceniodawca wydał więc 40x mniej niż nasza umiłowana ojczyzna, a logo mają bez porównani ładniejsze.

      Usuń
    3. Z ciekawości sprawdziłem ile dała firma Atari za swoje logo. wg. znalezionego przez mnie artykułu było to 3000$ na początku lat 70. Chyba sporo, ale oni oferowali towar leżący na pólkach. Musieli mieć dobre, rozpoznawalne logo. Czasem robi się konkurs w którym może wziąć udział i amator. Za 1000zł możesz mieć bardzo ładne logo, a jak sam masz odrobinę talentu, to i za darmo. Dziś widziałem kilka ładnych kształtów ze spirografu. Bardzo miłe dla oka, czytelne z daleka, wzbudzające szacunek. Inspiracje leżą na ulicy. A te logo dla Polski (?) to wygląda jakby ktoś testował markera czy aby się nie wypisał. G straszne, pomijając już, że zbyteczne. Ciekaw czy tam jakąś symbolikę dla wtajemniczonych zamieścili czy to zupełny spontan.

      Usuń
  3. Coryllus wydal kolejna ksiazke.

    http://coryllus.pl/?wpsc-product=niedzwiedz-i-roza-czyli-tajna-historia-czech

    Mozna sie z nim oczywiscie nie zgadzac(ja sie w wielu sprawch nie zgadzam ale w paru i owszem)ale "paliwo" do przemyslen trzeba miec a on dostarcza je bezblednie.

    Piotr34

    OdpowiedzUsuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP