czwartek, 30 lipca 2015

Rzeczywistość skrzeczy, czyli nowa teoria spiskowa

Przyszedł do Sołtysa znajomy Cygan, tfu Rom, a potem z flaszką bimbru i tym Cyganem Sołtys przyszedł do mnie. Pogoda jest teraz jak wiecie nieco chłodna, to dla rozgrzania na stole na tarasie pojawiła sie słonina, boczek i kolejna flaszka bimbru. Zaraz też pojawił się mój pies Szarik, który co rusz patrzył mi tak mądrze w oczy, ale że zaraz też pojawił sie na stole i ka(r)nister z bimbrem, to nie mogłem zrozumieć, czy psu chodzi o tego dość podejrzanego Cygana, czy zwyczajnie o boczek a może nawet i o ten bimber. W każdym badź razie nam robiło się coraz cieplej, a pies Szarik coraz częściej patrzył mi mądrze w oczy, aż w końcu zaczęło się ściemniać, a pies zaczął wyć. Wtedy to Cygan oparł mi głowę na piersi i zaczął płakać. No to znów coś tam wypiliśmy, a ten przez łzy opowiada o swoim, albo nawet i o cudzym cygańskim losie. - No tak - pomyslałem i wtedy przypomniało mi się, że  gdzieś we Wrocławiu Romom zburzono mieszkania.

Cygan płakał, Sołtys spał na stole, a pies wył. Podniosłem się więc ciężko z krzesła i jakos udało mi się przynieść na taras gitarę, aby połaczyć te głosy w całość, w orkiestrę, ale tutaj Cyganowi płacz przeszedł, zabrał mi gitarę i zaczął grać, a nawet coś tam śpiewać. - No tak - pomyslałem, co spodobało mi się i pomyślałem raz jeszcze. Niehybnie burzą te mieszkania Romom, bo ci umieja grać, a rządowi w jego objazdach cygańska kapela przydała by się. A może to w pani Kopacz odezwała sie jakaś cygańska cząstka i chce skompletować cygański tabor. Podobno już teraz ciąga ze sobą, oprócz ministrów, stoły i krzesła. Jak do tego dodać jeszcze cygańską orkiestrę i pomalować limuzyny w kwiaty, to byłby nawet zgrabny tabor.-)

Tymczasem Cygan przestał grać i powiedział mi na to - Ot nieszczęscie! - Popatrzyłem na chłopa i widać było, ze podróże i włóczęgi z taborem mu nie w głowie, bo Romowie w Polsce przestali być narodem koczowniczym dobrych kilka lat temu, to moze jest w tym i inny cel premierzycy. Może i w zamyśle miało być na początku przerobienie rządu w wędrowny tabor, ale chyba wyszedł jej z tego objazdowy cyrk.-) Z drugiej strony trochę zdziwił mnie kierunek tych objazdów. Na moje zdziwienie Sołtys obudził się i zabełkotał - Wiena! -  i dotarło do mnie, że rząd uciec chce z kraju, ale tym razem nie przez Rumunię, ale przez Wiedeń, po drodze pownie majac nadziej na podratowanie zdrowia w słynnych wiedeńskich szpitalach, czy może innych więzieniach. Przed oczyma stanął mi Schetyna, który pytał Kopacz pokazując jej smartfoma - Czy to jest kura? - co tak mnie to zmogło, że usnałem w fotelu.

Gdy się ocknąłem, to w radio coś brzęczało o Kulczyku. Nie będąc pewien, o co chodzi zadzwoniłem do Brunnera. Odebrał za pierwszym razem, ale wyczyłem, że jest kompletnie zalany, bo ciagle bełkotał tylko w słychawce - No wymsknął się nam, sku..yn, no wymsknął się nam z rąk. - W końcu dotarło do mnie to, że Jan umarł był podczas jakiejś operacji chyba służb specjalnych i  czeka teraz w kaplicy Amber Room na ostatnie namaszczenie, a może nawet i na powołanie w poczet swiętch.

Popatrzyłem na ciemna ścianę nocnego lasu, spod którego paulin, ojciec Kordercki niósł w jednej ręce jego teczkę TW i wezwanie od prokuratury na przesłuchanie, a w drugiej różaniec i list o tym, że Kościół gotów jest wybaczyć mu grzechy jak dopłaci 3 mld, a za kolejne 2 gotów jest nawet uznać A2 za jego święte relikwie. Nie zdążyłem jednak do końca doczytać listu, gdy wszystko zaczęło się walić. Najpierw rozpadł się wizerunek Jana, a potem wyleciała Sowa (i Przyjaciele;-) na na koniec rozpadło się tworzone przez filantropa,-) a może nawet wizjonera,-) imperium i zaczęła sie prawdziwa Apokalipsa. Las zapłanął poranną zorzą, a drogą pod lasem szła dusza Jana. Zadzwonił telefon i wizja znikła, za to głos w słuchawce zapytał mnie, czy nie chcę aby kupić całkiem nowego grila. - To ty Rysiu? - zapytałem nie będąc pewien, czy to Krauze czy jego plenipotent z Wiednia - To Ty sie teraz wyprzedajesz? - zapytałem, a w odpowiedzi głos zawołał - Żona Janka mnie prosiła, na czynsz nie ma - Potem zobaczyłem ciemność.

Rano obudził mnie Szarik swoim szczekaniem, któremu z pyska zalatywało słoniną i bimbrem. - No tak - pomyślałem - ktoś tutaj nieco przeholował


5 komentarzy:

  1. Doskonaly felieton ale chcialbym wiedziec co to jest A2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autostrada, z której jedna z firm Kulczyka pobiera myto

      Usuń
  2. najszczerszy husky
    kochane psy

    obok tytuł: "Na przystanku woodsocks"
    to by nawet pasowało: dyby

    a główny płatnik jest z DRUGIEJ bandy, bo są dwie, jakbyś nie zajarzył
    banda płatnika naciskała na bandę doktora, żeby sypnął groszem, znaczy przesunął aktywa w rajach...
    i się chlopina tak po roku zmęczył, że zszedł

    z widoku i linii strzału

    a koledzy płatnika mogą teraz iść się szkolić, albo jakoś podobnie - nie jest w modzie ruski kamasz na wschodzie

    cała afera NA NIC!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze PiS nie doszedł do władzy, a już trup się ściele.
    Aneks poszedł w ruch?
    Czy USRAEL czyści przedpole Jarkowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to nie jest KRYSTALICZNIE jasne, że jankesy i handełesy czyszczą ruskie pozycje, aplikując końską dawkę lewatywy od roku z okładem?

      jak mają postępować inaczej, jeśli PL jest faktycznym zapleczem wojny z rucholem na UA?
      na kurde jak mają inaczej postąpić?

      piszę o tym w summa od roku - i jakoś wszystko idzie jak po sznurku wedle tego wzorca

      PL to jest "państwo teoretyczne", pole gier wojennych - a ci cali "liderzy" to są lokaje zagr. mocodawców - sobie popatrz na krzywonosych "patriotów", ale dokładnie, to będziesz wiedział...

      tylko po jakiego masz się denerwować, skoro wciąż zadajesz takie niewinne pytania - o demokracje, sracje i moje-twoje racje

      prawda boli jak jasna cholera, bo nawet ta dekoracja jest tak tandetna, że się rzygać chce

      inaczej mówiąc - wierzy w te pozory TYLKO IDIOTA

      a bycie idiotą raczej do honorowych osiągnięć nie należy - po latach oglądania tego cyrku dla niepełnosprawnych intelektualnie
      pzdr

      Usuń

free counters Silver charts on InfoMine.com Silver charts on InfoMine.com Ogólnopolska Akcja Bojkotu Mediów III RP